جراحی زیبایی بینی
نوشته شده توسط : navidalmasiiii

جراحی زیبایی بینی ( رینوپلاستی )، عملی است که به منظور اصلاح برخی مشکلات پزشکی از قبیل انحراف تیغه بینی ( یک سپتوم منحرف شده ) و یا اصلاح ویژگی های ظاهری بینی انجام می گیرد.

 

جراحی زیبایی بینی یک عمل جراحی بی خطر است و در عصر و زمان حال نیز بسیار پرطرفدار می باشد، که به شما اجازه می دهد پس از عمل نیز ظرف چند روز به راحتی سر کار خود بازگردید. عوارض جانبی جراحی زیبایی بینی مانند کبودی و تورم معمولا پس از هفته اول برطرف شده و نتایج حاصل از آن در هفته دوم بسیار قابل توجه خواهد بود.

 

عکس بینی

 

تکنیک های مختلف جراحی زیبایی بینی ؟ ( انواع تکنیک های رینوپلاستی )

 

 

تغییر شکل بینی یا رینوپلاستی به دو روش جراحی و یا غیر جراحی انجام پذیر خواهد بود. در حالی که اولین روش ( و محبوب ترین روش ) شامل برش جهت شکل دادن به دماغ است، شیوه دومی غیر تهاجمی و متکی بر تزریق می باشد.

 

هیچکدام از این روش ها لزوما بر دیگری برتری ندارد و این پزشک شماست که تشخیص می دهد کدام یک برایتان موثرتر خواهد بود.

 

 

عکس عمل بینی، عکس رینوپلاستی، جراحی بینی،

محل غضروف و استخوان بینی

الف: استخوان بینی  ب: غضروف جانبی بالا  ج: غضروف تحتانی جانبی

 

 

جراحی زیبایی بینی ؟ ( رینوپلاستی با جراحی )

 

جراحی زیبایی بینی بسته ( رینوپلاستی بسته )

در این روش جراح بدون ایجاد زخم های بیرونی برش های متعددی را جهت ایجاد تغییرات درون بینی بوجود می آورد. معمولا این روش برای اصلاح عیوب جزئی کارایی دارد.

 

جراحی زیبایی بینی باز ( رینوپلاستی باز )

 

در این روش برش اضافی کوچکی در پوست ایجاد می شود تا جراح بتواند به آناتومی و غضروف داخل بینی دسترسی بیشتری داشته باشد.

 

جراحی زیبایی بینی ثانویه ( ری ویژن رینوپلاستی )

 

پس از جراحی اولیه ممکن است بینی شما هنوز چالش هایی داشته باشد. ممکن است بخشی از ساختار پشتیبانی بینی از دست رفته باشد، پیوند نابجا انجام گرفته یا اسکار بافتی بوجود آمده باشد. لازم به ذکر است که تجربه و تبحر جراح شما می تواند از بوجود آمدن مشکلات ثانویه جلوگیری کند.

 

روش های رینوپاستی

الف: حذف قوز  ب: پالایش لبه  ج: عدم تحرک و آتل

 

 

تزریق فیلر پر کننده ( تزریق ژل پر کننده ): این روش با عمل بدون استفاده از جراحی مشترک می باشد و جهت از بین بردن نقص های خفیف استفاده می شود. این عمل می تواند انحرافات خفیف بینی را تصحیح کند و معمولا با بی حسی موضعی قابل انجام خواهد بود. روش فوق نیز مانند سایر روش هایی که در زیر توضیح داده خواهد شد نتیجه دائمی نخواهد داشت.

 

تزریق بوتاکس : تزریق بوتاکس ممکن است در مواردی جهت کاهش چین و چروک، خمیدگی، جای زخم و یا تاج های استخوانی مورد استفاده واقع شود.

درج و استفاده از آتل بینی : در این روش برای تغییر شکل بینی می توان اسپلینتی را در داخل بینی قرار داد. شما می توانید در هنگام شنا، خواب و ورزش از آتل کمک بگیرید.

 

تزریق فیلر

تزریق فیلر برای پر کردن جای قوز/این عمل موقتی بوده،در طول زمان از بین می رود

 

 

فیلر پرکننده که در رینوپلاستی بدون جراحی استفاده می شود باید در مقادیر بسیار کم و به صورت دقیق و کاملا کنترل شده استفاده شود تا بتوان به شکل و فرم دلخواه رسید.

 

 

مراحل مربوط به جراحی زیبایی بینی ( مراحل جراحی رینوپلاستی )

مشاوره جراحی بینی ( مشاوره رینوپلاستی ): قبل از هر تصمیم گیری ای بهتر است با یک جراح پلاستیک متخصص ، متبحر و با تجربه مشاوره نمایید.

 

 

قبل از عمل جراحی بینی ( قبل از رینوپلاستی ) : جراح ممکن است استفاده از سیگار، قلیان، برخی از غذاها و مکمل ها را برای شما منع کند.

 

 

در حین جراحی بینی ( در حین رینوپلاستی ): روشی مناسب جهت بیهوشی شما با مشورت جراح و متخصص بیهوشی انتخاب می شود. معمولا بیهوشی بین 1 ساعت تا 3 ساعت به طول می انجامد.

 

 

پس از جراحی بینی (بعد از رینوپلاستی ): برای حفظ بینی شما از صدمات و ثابت ماندن آن از آتل و پانسمان استفاده خواهد شد. اگرچه شما در همان روز اول و ساعت های اولیه می توانید جهت استراحت به منزلتان مراجعه فرمایید ولی بهتر است همراهی جهت رانندگی و مراقبت برای 24 ساعت اولیه در کنارتان داشته باشید.

 

 

دوره نقاهت بعد از جراحی زیبایی بینی ( دوره نقاهت بعد از عمل بینی یا رینوپلاستی ): عوارض مورد انتظار پس از عمل بینی شامل: کبودی، خونریزی و تورم است. آتل و پانسمان معمولا ظرف 1 تا 2 هفته برداشته می شود.  80% ورم بینی و کبودی ها ی اطراف آن طی همان هفته اول از بین می روند و پس از آن جهت از بین رفتن کامل تورم شما بایستی 6 ماه تا 1 سال منتظر بمانید تا دوره درمانتان کامل شود.





:: برچسب‌ها: مرکز زيبايي الماس , الماس سنتر , ليپوماتيک , جراحي لاغري , جراحي بيني , تزريق چربي , تزريق ژل , تزريق بوتاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: